13 juli 2010

Sommar, sommar, sommar!




Hoppsan, sådär länge får man inte vara borta från bloggskrivandet, fy!
Igår var syrran o jag i Göteborg för bad och shopping, vi fick verkligen en underbar dag! Vi unnade oss 2 timmar på Hovåsbadet, det kan jag verkligen rekommendera när man är i Göteborg!! Det ligger ganska nära centrum och det var så fint att bada, det är så skönt att slippa sand. Men det fanns även en sandstrand för de som hellre ligger där. 3 dopp senare åkte vi till stan o tog en räkmacka på Gothia towers för att orka med en runda på stan i hettan. Det var såå gott!


3 kommentarer :

  1. :-) Jag är alltid i Hovåsbadet på sommaren! Synd att vi missade varandra... Låter som en mysig dag med syrran. Hoppas ni har det bra annars, Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt skön dag.
    Hur har det gått med jobbet?

    SvaraRadera
  3. Hej!! Det är så konstigt men jag tänkte faktiskt på dig Mette när vi var där! Undrar om vi hade känt igen varandra!? Det är verkligen nya favoritbadstället i Gbg, annars har vi alltid åkt ut på Hönö av någon anledning, men det tar ju nästan hela dagen.
    Eva! Det har gått så himla bra på nya jobbet, jag är så lycklig! Chefen är så bra och jag känner verkligen att jag kan tillföra något samtidigt som det är utvecklande. Plus att en annan jätte trevlig tjej också pendlar så vi samåker några dagar i veckan. Nu har jag 5 veckors semester därifrån, men hade redan lovat att jobba på semestern på mitt förra jobb. Men det går bra för sambon har semester och då blir det avlastning med allt runtomkring iallafall! Hur går det för dig?!! Du ska väl börja jobba snart, eller har du börjat? Hur känns det? Jag läser din blogg troget, du har alltid så fina projekt!
    Ha det så bra, jag är så glad att ni tittar in hos mig

    SvaraRadera