8 maj 2013

Inspirationen flödar

Något händer vid den här tiden på året när knopparna brister och värmen kommer. Jag blir så jäkla shopping och fix sugen.

Sovrummet måste verkligen få en makeover efter att ha läst och inspirerats av detta. Så himla fint, en sån sänggavel måste fixas, jag bara älskar färgerna som lyfter hela rummet! Måste få tummen ur. Såhär ser vårt sovrum ut nu....

Vår uteplats gjordes om för 2 år sen, men den är Mikael sugen på att göra om igen. Det ser jag verkligen fram emot. Mina förväntningar:


Before

After
Jag snubblade nämligen över en artikel om Marcel Wolterinck i senaste Elle Interiör. Han gör de mest fantastiska trädgårds projekt! Låt dig inspireras.

Visst är det härligt med en ledig dag såhär mitt i veckan. Det regnar och jag kryper upp i fåtöljen med en kopp te och Leif GW's Gustavs grabb. Första boken jag läser av honom, och det lär inte bli den sista.

Ha en härlig Kristihimmelfärdsdag i regn eller sol

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar