3 maj 2014

Bröllopsdags weekend

Såhär såg det ut för ett år sedan... Ett år senare firades dagen i NYC!

Olle o Mikael vid Rockefeller Plaza (När jag var på favvobutiken "Freepeople" och shoppade loss)

"Jag ooooorkar inte gå mer"

Flashbacks av vackra brudpar

China town har alltid hög prio för lunch och krimskrams (Olle)

Talande bild. Så kul att Olle älskar China-lunch lika mycket som vi. Pok choi, roast duck och underbara noodle soups.

Fantastisk middag på Mario Batalis resturang Babbo

Den bästa efterrätt jag någonsin ätit. Sprödbakad rosmarinkaka med olivolja, havssalt och glass- amazing!!


Kärt återseende av kantorn Hans Åke som spelade på vårt bröllop. Prästen Stellan hade flyttat hem igen. Vi hade med oss kaffe och godis som alltid är så uppskattat!

Utanför Svenska kyrkan

På Lejonkungen!

Det bästa jag har sett, tror jag grät tre gånger. Olle fick också vatten i ögonen.


L'absinthe Fransk mysig resturang

Grand Central Station

Central Park


The Boathouse sista dagen. Såå himla mysigt och laid back med levande pianomusik, bloody mary brunch.

Vi bodde flott på The Waldorf Astoria, The towers granne med Elisabeth Taylor suite

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar